Home » , » «Δεν ήξερα ότι είμαι έγκυος. Φοβήθηκα τον πατέρα μου»

«Δεν ήξερα ότι είμαι έγκυος. Φοβήθηκα τον πατέρα μου»


Oμολόγησε τα πάντα στους αστυνομικούς η 20χρονη που επέτρεψε στη μητέρα της να εγκαταλείψει το νεογέννητο μωρό της σε χωματερή. 


Σύμφωνα με το ilialive.gr, το πρωί της περασμένης Παρασκευής ξύπνησε νοιώθοντας πόνους στην κοιλιά της. Φώναξε τη μητέρα της, ενώ ο πατέρας της είχε φύγει για τη δουλειά. Ο αδερφός της κοιμόταν.

Η μάνα κατάλαβε πως η κόρη της ήταν έγκυος την ώρα που «έσπασαν τα νερά». Γέννησε μετά από λίγο στην τουαλέτα του σπιτιού και η 44χρονη μητέρα της έκοψε με ψαλίδι τον ομφάλιο λώρο. 

Μάνα και κόρη αποφάσισαν μαζί να κρύψουν το ένοχο μυστικό, πετώντας το νεογέννητο σε ένα κάδο σκουπιδιών. Η 44χρονη μάνα, ρωτώντας την κόρη της τι είχε συμβεί, έμαθε για την σχέση που είχε η 20χρονη στην Κρήτη με έναν ομοεθνή της, το διάστημα που έμεναν εκεί. Επέμεινε όμως πως δεν γνώριζε για την εγκυμοσύνη.

Φοβούμενες και οι δύο την αντίδραση του πατέρα της 20χρονης και συζύγου της 44χρονης, αλλά και την κατακραυγή των ομοεθνών τους στην τοπική κοινωνία, οδηγήθηκαν όπως υποστήριξαν σε αυτή την πράξη. 

Έτσι η 44χρονη μόλις γέννησε η κόρη της, τύλιξε σε ένα σεντόνι το νεογέννητο και το πέταξε σε έναν κάδο σκουπιδιών που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από το σπίτι που διαμένει η οικογένεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις μήνα

Δημοφιλείς αναρτήσεις διαχρονικά


ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ... ????


Live







Η λίστα ιστολογίων μου






Επαγγελματικός εξοπλισμός Am & Fm



 
Support : FACEBOOK PROFIL | Your Link | Your Link
Copyright Nikos Samourkas © 2013. radio roumeli news